Această Politica de Confidențialitate se aplică la www.residencecentral.ro deținut și operat de Annapolis Tour SRL, cu sediul in Mun. Brasov, str.
Baritiu nr. 18, Jud Brasov, telefon/fax +40 755 058 888, email office@residencecentral.ro .
Prin această Politica de Confidențialitate vă explicăm modul în care colectăm și utilizăm
informațiile, care ar putea include datele personale pe care le furnizați pe website-ul nostrum antementionat .
Annapolis Tour SRL desfășoară activități de cazare, organizare evenimente precum și servicii conexe acestor activități cum ar fi (concierge, transport hotel-aeroport etc).
Colectare de date
Printre tipurile de informații personale pe care le colectăm se numără:
· Prenumele, numele, adresa de e-mail, numărul de telefon și adresa dumneavoastră;
· Informații referitoare la naționalitatea dumneavoastră;
· Datele cardului bancar (tipul cardului, numărul cardului de credit, numele titularului, data
expirării și codul de securitate);
· Informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii și a plecării, cereri speciale,
observații despre preferințele serviciilor dumneavoastră (inclusiv preferința pentru tipul de
cameră, facilități sau orice alte servicii utilizate);
· Informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dumneavoastră de marketing sau în
cursul participării la sondaje, concursuri sau oferte promoționale;
Scopul colectării datelor
Datele dumneavoastră sunt colectate în următoarele scopuri:
· Rezervări: Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a finaliza și administra
rezervarea dumneavoastră realizată online sau offline.
· Serviciul clienți: Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a vă oferi serviciul
achiziționat necesar.
· Comentariile clienților: Putem utiliza datele dumneavoastră de contact pentru a vă invita
prin e-mail să scrieți un comentariu pentru oaspeți după sejur. Acesta îi poate ajuta pe alți
călători să aleagă cazarea care le convine cel mai bine. Dacă trimiteți un comentariu, acesta poate fi postat pe website-ul nostru.
· Activități de marketing: De asemenea, utilizăm datele dumneavoastră pentru activități de
marketing, conform legii. În cazul în care utilizăm datele dumneavoastră personale în
scopuri de marketing direct, precum newsletteruri comerciale și comunicări de marketing
privind produse și servicii noi sau alte oferte despre care credem că ar putea fi de interes
pentru dumneavoastră, vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu
doriți să vă mai trimitem mesaje.
· Alte comunicări: S-ar putea să existe și alte dăți când vom lua legătura prin e-mail, poștă,
telefon sau SMS, în funcție de datele de contact pe care le partajați cu noi. Ar putea exista o serie de motive pentru aceste comunicări:
o a. Este posibil să trebuiască să răspundem la și să rezolvăm cererile pe care le-ați
efectuat.
b. Dacă nu ați finalizat o rezervare online, este posibil să vă trimitem un e-mail cu un
memento pentru a vă continua rezervarea. Credem că acest serviciu suplimentar vă este
util pentru că vă permite să continuați o rezervare fără a mai fi nevoie să căutați din
nou cazarea sau să completați toate detaliile rezervării de la început.
c. Când utilizați serviciile noastre, vă putem trimite un chestionar sau vă putem invita
să scrieți un comentariu despre experiența dumneavoastră pe website-ul nostrum sau al
partenerilor noștrii. Credem că acest serviciu suplimentar este util pentru
dumneavoastră și pentru noi, deoarece ne vom putea îmbunătăți website-ul pe baza
feedbackului primit.
· Analiză, îmbunătățire și cercetare: Utilizăm datele personale pentru a efectua cercetări și
analize. Este posibil să implicăm o terță parte să facă acest lucru în numele nostrum sau să avem obligația de a transmite aceste informații cate instituțiile acreditate (de ex. Ministerul Turismului). Putem partaja sau dezvălui rezultatele unor astfel de cercetări, inclusiv unor
terțe părți, în formă anonimă, criptată. Utilizăm datele dumneavoastră personale și în
scopuri analitice, pentru a ne îmbunătăți serviciile, pentru a îmbunătăți experiența
utilizatorilor și pentru a îmbunătăți funcționalitatea și calitatea serviciilor noastre online de călătorie.
· Securitatea, detectarea și prevenirea fraudelor: Utilizăm informații, care pot include date
cu caracter personal, pentru a preveni frauda și alte activități ilegale sau care încalcă
drepturile de autor, utilizarea cardurilor furate etc.. De asemenea, folosim aceste informații
pentru a investiga și detecta frauda. Putem utiliza datele personale pentru evaluarea
riscurilor și pentru scopuri de securitate, inclusiv autentificarea utilizatorilor. În aceste
scopuri, datele cu caracter personal pot fi comunicate unor terțe părți, cum ar fi autoritățile
naționale sau internaționale acreditate conform legii sau consultanților externi.
· Motive juridice: În anumite cazuri, trebuie să utilizăm informațiile furnizate, care pot
include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru
investigațiile și respectarea reglementărilor sau pentru a pune în aplicare un acord sau
pentru a conforma solicitările legale din partea organelor de drept în măsura în care acest
lucru este prevăzut de lege (de ex. comunicarea fișelor de cazare către reprezentanții
Ministerului de Interne prin serviciul Poliției Române) .
Puteți alege oricând ce date personale (dacă există) doriți să ni le furnizați. Cu toate acestea, anumite date cu caracter personale, cele impuse prin lege, sunt strict necesare desfășurării activității, motiv pentru care, în lipsa acestora nu vă putem oferi serviciul solicitat.
Datele prelucrate in scop de marketing sunt prelucrate doar în baza unui acord expres al
dumneavoastră, acord ce poate fi oricând retras.
Datele prelucrate în scopuri statistice, de cercetare și analiză, sunt date anonimizate, ce nu permit identificarea dumneavoastră in nici un fel.
Modul de colectare al datelor
Datele cu caracter personal sunt colectate prin una din următoarel metode:
a) Direct de la persoana vizată, prin intermediul fișei de cazare, a cererilor emise în cazul
unei solicitări de rezervari (offline sau online) sau prin comunicarea directă;
b) Prin intermediul colaboratorilor noștrii, agenții de turism sau aplicații specifice de
rezervări;
c) Prin intermediul solicitărilor persoanelor mandatate de dumneavoastră;
d) Prin intermediul website-ului nostru, pe baza preferintelor de utilizare, în timpul vizitării
paginii web, prin intermediul cookies-urilor. Pentru mai multe detalii legate de Politica
de Cookies, te rog apasă aici;
e) În cadrul locațiilor ANNAPOLIS TOUR S.R.L. exista un sistem de supraveghere video. Acesta supraveghează zonele comune, conform prevederilor impuse de legislația în domeniu.
Dacă vom utiliza mijloace automate pentru a prelucra date cu caracter personal care produc efecte juridice sau vă afectează în mod semnificativ, vom implementa măsuri adecvate pentru a vă proteja drepturile și libertățile, inclusiv dreptul de a obține o intervenție umană.
Transferuri de date internaționale
Transmiterea datelor cu caracter personal descrisă în prezenta Politica de confidențialitate
poate include transferuri de date cu caracter personal în străinătate, către țări ale căror legi privind protecția datelor nu sunt la fel de cuprinzătoare ca acelea ale țărilor din Uniunea Europeană. De obicei aceste transferuri apar în momentul colaborării cu agențiile de turism aflate pe teritoriul altor state din afara UE (de ex. Israel) prin intermediul cărora efectuați rezervări, ori prin intermediul aplicațiilor specifice de rezervări prin care ne comunicați datele dumneavoastră, dar care au serverele sau central tehnologic în alte țări, din afara Uniunii Europene.
În aceste situații transferăm datele personale numai destinatarilor care oferă un nivel adecvat de protecție a datelor; de aceea facem aranjamente contractuale pentru a ne asigura că datele dumneavoastră personale sunt în continuare protejate în conformitate cu standardele europene.
Ne puteți cere să vedeți o copie a acestor clauze folosind detaliile de contact de mai jos.
Securitate
Annpolis Tour SRL respectă proceduri rezonabile pentru a împiedica accesul neautorizat la
informațiile cu caracter personal și utilizarea necorespunzătoare a acestora. Utilizăm sisteme și proceduri adecvate pentru a proteja informațiile, inclusiv datele cu caracter personal. De asemenea, folosim proceduri de securitate și restricții tehnice și fizice pentru accesarea și utilizarea datelor personale pe serverele noastre. Numai personalului autorizat i se permite accesul la date cu caracter personal în cursul activității acestuia.
Retenţia datelor
Vom păstra informațiile dumneavoastră, care pot include date personale atât timp cât este necesar să vă furnizăm servicii, să respectăm legile aplicabile, să soluționăm litigii cu orice parte și altfel, dacă este necesar, pentru a ne permite să ne desfășurăm activitatea, inclusiv pentru a detecta și a preveni frauda sau alte activități ilegale.
În general termenul de păstrare este de 36 de luni, în scopul acoperirii perioadei de prescriere legală, dar există date cu caracter personal care sunt stocate pe o perioadă diferită ca urmare a unei obligații legale. De exemplu avem obligațía de a păstra documentele aferente tranzacțiilor financiare 10 ani de la încheierea exercițiului financiar în care au fost prelucrate, ori fișele decazare au obligația de a fi arhivate pe o perioada de 5 ani, conform legilor în domeniu.
Înregistrările video realizate de sistemul de supraveghere se păstrează pe o perioadă de maxim 30 de zile.
Toate datele personale pe care le păstrăm vor fi supuse acestei Politici de confidențialitate.
Dacă aveți o întrebare despre o anumită perioadă de păstrare pentru anumite tipuri de date personale pe care le procesăm despre dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați prin intermediul detaliilor de contact incluse mai jos.
Opțiunile și drepturile dumneavoastră
Dorim să vă controlați modul în care datele dumneavoastră personale sunt utilizate de noi. Puteți face acest lucru în concordanță cu prevederile Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date (art. 14-23) în următoarele moduri-:
Dreptul de a fi informat
Prezenta notificare de protecție a datelor furnizează
informațiile pe care aveți dreptul să le primiți.
Dreptul de acces la date
Vă rugăm să ne contactați dacă doriți o confirmare că datele dumneavoastră sunt prelucrate și dacă doriți să vedeți cum gestionate.
Aveți dreptul să vă exercitați acest drept oricând iar răspunsul este furnizat în termen de o lună de la data înregistrării cererii, cu excepția cazului în care cererea este nefondată,
excesivă sau există indicii conform cărora va fi necesară o perioadă mai mare de timp pentru rezolvarea solicitării.
În cazul în care solicitările dumneavoastră devin excesive și au o frecvență ridicată, Annpolis Tour SRL își rezervă dreptul de a putea solicita un tarif pentru emiterea informațiilor. Aveți dreptul de a efectua cereri privind modul de prelucrare a
datelor dumneavoastră cu caracter personal, gratuit, cel puțin o dată pe an.
Dreptul de rectificare
Vă rugăm să ne informați cu privire la orice dată pe care ați dori să o rectificăm și vom răspunde în termen de cel mult olună de la data solicitării.
Vom transmite modificările oricăror terțe părți care trebuie să le schimbe și vă vom informa că acest lucru a fost făcut.
Dreptul de ștergere
Puteți să vă exercitați dreptul de a șterge datele dvs. Personale într- un număr de situații (de exemplu, dacă datele nu mai sunt necesare în raport cu scopul pentru care a fost creat sau vă retrageți consimțământul dvs.).
Unde este posibil se vor respecta toate aceste cereri, desi unele detalii fac parte din dosarele permanente Euro-Tour SRL care nu pot fi în mod rezonabil eliminate, conform legii.
Dreptul la restricționarea prelucrării
Puteți să ne spuneți că putem păstra datele dvs., dar trebuie să oprim prelucrarea. Acest lucru se poate cere atunci când doriți să verificați corectitudinea datelor sau scopul procesării acestora, și doar în limitele impuse de lege.
Dreptul la portabilitatea datelor
Datele dvs. se află înregistrate atât în format fizic cât și electronic, în baze de date prelucrate manual. Noi vom face tot ce se poate pentru a furniza informații într-un format
portabil, în funcție și de posibilitățile societății.
Dreptul de opoziție
Dacă putem, vom opri procesarea datelor dvs. dacă vă opuneți procesării bazate pe un interes legitim sau dacă în situația dumneavoastră personală apar situații care vă determină să vă exercitați acest drept (inclusiv profilarea).
Vom opri procesarea datelor dvs. dacă vă opuneți procesăriiîn scopuri de cercetare și statistici.
Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe
prelucrare automată, inclusive crearea de profiluri.
Nu practicăm luarea deciziilor bazate pe prelucrarea automata a datelor, inclusiv crearea de profiluri.
În cazul în care vă folosim datele dumneavoastră personale pe baza consimțământului
dumneavoastră, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment sub rezerva legii aplicabile.
Pentru exercitarea drepturilor menționate mai sus persoana vizată trebuie să transmită o cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată la adresa: ANNAPOLIS TOUR S.R.L., cu sediul în mun. Braşov, str. Baritiu nr. 18, jud. Braşov, tel 0755 058 888, email
office@residencecentral.ro .
Totodată, vă puteți adresa direct Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării
Datelor cu Caracter Personal Contact: Adresa: B-dul. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, sector 1,
Bucuresti, cod 010336
Telefon: +40.31.805.9211
Fax: +40.31.805.9602
E-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Web: www.dataprotection.ro
Întrebări sau reclamații
Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dumneavoastră personale sau dacă vreți să vă exercitați oricare dintre drepturile pe care le aveți în conformitate cu acest anunț sunteți binevenit(ă) să ne contactați printr-o cerere scrisă fie la adresa din Mun. Brasov, str. Baritiu nr. 18, jud. Braşov, pentru Sc Annapolis Tour SRL, fie prin email la adresa office@residencecentral.ro. De asemenea, puteți contacta autoritatea locală pentru protecția datelor dacă aveți întrebări și reclamații.
Modificări ale notificării
După cum activitatea noastră se schimbă constant, această Politica de Confidențialitate se poate schimba din când în când. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra dumneavoastră (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dumneavoastră personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această procesare.
SC Annapolis Tour SRL